I'D RATHER BE WITH YOU

Oh yesssssss
Är det en söndag hemma, är jag på kanotklubben 10.00 :)
Inget undantag för idag. Körde ett paddelpass själv idag, fast jag fick avbryta det mitt i för att det började åska.
typiskt. ELLEEEER!? :D naaaa, inte nu när jag har bränt världens bästa skiva " Absolut Jessica 2010"! haha, eller jo, pissigt att avbryta passet, pissigt att byta kanoten mot paddelmaskin, men destobättre med RIVERSIDE MOTHERFUCKER TUTUTUTUTUTU ! HAHA!
sista intervallen kördes på vattnet igen. Bra känsla faktiskt :)
pannkakor med proteinpulver i som lunch, (jag gjorde dem)

Nu har mitt rum fått en liten genomkörare och Sune/Adam & eva böckerna har flyttat ner i källaren. Nu finns det mest Camilla Läckberg, Anna Jansson, Liza Marklund, Stieg Larsson och Mari Ljungstedt i bokhyllan. Undrar om det är ett steg mot vuxenvärlden. Hoppas inte det.
Nu är det iaf rent och strukturerat i rummet, som jag vill ha det :D



J


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, pannkakor med proteinpulver???

2010-08-15 @ 16:03:11
Postat av: Anonym

sv: OH YES, du hörde rätt ;D

2010-08-15 @ 16:19:38
URL: http://jessicaandree.blogg.se/
Postat av: Anna

Riverside! Du är duktig min vän :)

2010-08-15 @ 20:46:59
Postat av: Jessica

Anna är bäst! och wihooooo, blogg- kanske något att ha. ska prova iaf :D <3

2010-08-15 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0