JÖNKÖPING

Så. Då var jag hemma efter ytterligare en tävlingshelg! Är för det mesta nöjd med resultaten och det har varit super med allt runt ikring :) Känner att jag kanske kan få ut mer på de flesta distanserna efter hur träningen känts, men är ändå mycket nöjd med tre silver i k1, på bra tider på 500 och 200. 1000 var även det en nra erfarenhet. men en erfarenhet med motvågor. pang typ.  och så ett guld med ANNA i k2! vi var ganska grymma :D
Jag och min morfar har bott med lidköping och kungälv på en fotbollsklubb. Mycket treevligt. Alla kanotis människor är braaa :) regnat har det gjort hela helgen också, men här hemma i Norrköping skiner solen!


nu är jag hemma igen och är trött, i behov utav en dusch och lite linement kanske.
Imorgon börjar jag inte förens efter lunch så förhoppningsvis blir det att sova lite och att träna på förmiddagen! :)

en ny skolvecka ( ._.) med massor av kemi och biologi <3<3<3<3<3 .... ahahha. och så Göta Kanalloppet på söndag. skojskoj.



och.. HEJ ANNA :D

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahaha HEJ! :D



GRYMMA var vi och du är superduktig! <3

2010-08-29 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0