KLADDKAKA OCH ENGELSKA B

det är ungefär så som min senaste halvtimme sett ut. dessförinnan har jag varit i skolan. KEMI A <3<3<3<3<3 nae, inte riktigt va, men... DET GÖR INGET. eller nåt. det blir nog bra allting, tillslut.
Har till och med varit på biblioteket idag ( det har nog nästan aldrig hänt) och lånat en ny bok av Mari Ljungstedt, den fjärde boken jag läser av henne sen NM lägret. Det säger en hel del ;)
Nu ska jag nog ta och läsa lite i den och chilla och vara nöjd över att jag gjort engelskan. BRAAAAA.
Sen är det mega-mellis som gäller och yberladdning, för ikväll ska det gå fort på träningstävlingen!


ska förövligt försöka återuppta min roll som ordförande i ungdomskommitén. har inte riktigt varit så duktig nu i sommar, eftersom jag knappt varit hemma liksooom. men ikväll är det möte igen. efter träningstävlingen. Det blir nice nice nice. På fredag bär det av till Jönköping och Augustiregattan, TAGGA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0