LÖRDAG OCH TRÄNING

En helg hemma. Känns ganska konstigt faktiskt. Nästan lite tråkigt om jag får säga det själv. Fast det behövs nog också. Det bevisar mitt rum. Det behöver jag städa ordenligt idag, dessutom har jag inte packat upp väskan sen jag kom hem heller, bara en vit tvätt har åkt ur den, resten är kvar. det är så tråkigt att packa upp. Det är roligare att packa ;) Jag har iallafall varit uppe och tränat nu på förmiddagen, det fick bli ett bland pass, tre minutare, två minutare och en minutare, varvat med lyft. Både strand lyft och brygglyft. Kände att jag behövde repetera det lite :p Alla maratonlopp har varit så tidiga iår, och jag hade nästan tänkt att de var över nu, då, efter maraton SM som gick andra veckan efter skolavslutningen. Men icke, det är Göta Kanalloppet kvar och sen är det även Lidköpings Juc:en där det är maraton. I Lidköping är det dock "bara" 18500m. Det blir kul! :)
Borde egentligen även åka in till stan och köpa pennor och kollegieblock inför skolstarten men det kanske jag gör senare.
.. Eller en annan dag. ;D

Känner ändå ingen större oro inför skolatarten. Känner typ att allt jag läste förra året har runnit ut i sanden under sommaren, men det har det nog inte :) är lite oroad över alla naturkurser och får ibland den eviga frågan i huvudet : varför valde jag natur, och sen det eviga svaret: Melina klarade det. Det ska jag också göra ;) Även fast det kanske inte blir toppbetyg, fast det sa jag visserligen innan förra terminen också, och tävlingsmänniska som jag är så blev det bra ändå :) men nae, jag ska bara göra mitt bästa och det ska inte bli overkill. Ska hinna med att träna MASSSSOR och att leva också. eh.. ja :D  typ så




Kommentarer
Postat av: Anna

Träna Äta Sova Plugga Träna Äta Sova Plugga Träna Äta Sova Plugga Träna Äta Sova Plugga Träna Äta Sova Plugga Träna Äta Sova Plugga Träna Äta Sova Plugga

2010-08-15 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0