PIZZA OCH SÖDERKÖPING

Nu på kvällen var det pizza som gällde. Hawaii, precis som alltid. Förändringar är farligt ;)
Vi satt ute och åt, trots att värmen började försvinna. En tjocktröja åkte på, så gick det galant :)

efter pizzan åkte jag med min morfar till söderköping och köpte glass. Min morfar är nog bäst, ställer alltid upp för mig, och så har det alltid varit :)
Jag tog chokladglass, (faktiskt ganska ovanligt för att vara jag, har dåliga erfarenheter av chokladglass, och dessutom laktosstrejkade jag) plus en mjölkfri vattenmelonsorbetklula. Det var jättegott!! Vi gick vid Göta Kanal, och det var fullt med människor på restaurangerna och på Smultronstället. En riktigt fin Augustikväll.







jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, jag kan inte skilja på om jag vill va med dig,  och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig.
Men du om någon borde förstå- att man inte gör såhär mot mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0