START OF SOMETHING NEW

Imorgon är det den 16e Augusti.
Den dagen. Finns inskriven i min kalender i mobilen för övrigt. Fint datum för övrigt. Sommar, sol, trevligt, härligt.

Imorgon flyttar Helge/ aka. Min andra hälft hela ettan på gymnasiet.
jag minns inte ens hur vi från början träffades, men ioförsig minns jag inte mycket från början på ettan.
När jag först började ettan hade jag nog ingen aning om hur något skulle bli. Jag var mest lite ledsen för att sommaren var slut och för att jag inte var på kanotläger, att vi fick massor med tal i matten i läxa på direkten och att för att jag inte var förberedd.
På något sätt så blev vi ändå kompisar, och vi insåg ganska snabbt att vi är väldigt lika.
Alltid har det funnits ett skratt nära till hands, och det är nog just det som vi har gjort, skrattat oss genom året, tagit det mesta med en nypa salt. Om vi har pluggat mkt? ehhhhhh.. NEJ :D om vi fick bra betyg? O JA :D
fråga mig inte hur ;) Alla sms; " var är du" allt flum på alla föreläsningar, allt har varit bäst.
Ett tag kändes det superdepp (favorituttryck) att du skulle flytta. Men jag är glad för din skull, och jag vet att det kommer att bli jättebra för både dig och Mathias.
Detta år har jag nog delat nästan precis allt med dig. " Vi måste alltid vara vänner, du vet för mycket om mig"
Det stämmer ganska bra faktiskt. Under sommaren har det inte varit riktigt som det var förut, men det gör inget på något sätt. jag vet ändå var jag har dig. Om än , nu lite längre bort. Men om det är någon som kan detta med distansvänskap, så är det väl jag :))
Kommer bli satans tomt utan dig i skolan, men that's life.

nej, nu blev det ett långt inlägg.
Det jag egentligen ville säga var: LYCKA TILL, och tack











Kommentarer
Postat av: Helge

Du är helt underbar!!!!!!!!!! :D Jag älskar dig

2010-08-15 @ 22:30:11
URL: http://helgejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0