TISDAG, GLASS OCH TVÅHUNDRAMETER

Idag blev det en lång dag igen, allt har nog dragit igång nu och vi har mycket att göra. Även fast jag läser matte C på helår och har hoppat över spanska 4. Det är jag ganska glad för. Annars skulle jag aldrig orka träna... Idag körde jag på nytänk och sprang intervaller runt strömmen plus lite till. Det behövs om jag ska få ihop ett visst antal pass i veckan. Det funkade sådär :p
 Evelina och jag stannade kvar i skolan ganska länge och höll på med Kemi tills jag höll på att slå sönder allt som hette molmassa, substansmängd, destilerat vatten och övergödning. efter det var jag värd en glass, och evelina lite naturgodis. MHMMMM.
sen var det bara hem och äta för att sedan bedra sig ner till klubben. 200 m lopp träningstävling var det idag och det kändes ganska väldigt segt... :/ men är nog bara lite sliten nu. har inte vilat sen helgens tävlingar. men jag provade även att paddla med vätskesystem( kateterpåse) och det gick bra! :) vitargon smakade blä dock men det är bara att vänja sig. Distansfarten kändes skitbra när jag bara provade att köra, det var skönt. Nästan spegel på Bråviken också. Det händer inte jätteofta. Nu ska jag äta och sen hoppas på att komma i säng skapligt. Ny dag imorgon ;)




bild från i somras :)


you are my sweetest downfall


Kommentarer
Postat av: AnnaC

Hej du goding. Nu kände jag att det behövdes kommenteras lite. Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva.. Jaja, trevligt inlägg iallafall :) Och see you soon in Lidköping!!

2010-09-06 @ 16:29:13
Postat av: Jessica

ja :D min trognaste läsare- fröken Cerenius <3 Lidköping kommer bli sååå bra :D <3

2010-09-06 @ 21:40:14
URL: http://jessicaandree.blogg.se/
Postat av: Anna

YES!! Trognaste läsaren på min idols blogg :D "rätt stolt" <3

2010-09-07 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0