FLADDRAR DRÖMMARNA FÖRBI



har kommit in i någonslags ofrivillig vara-duktig-mest-hela-tiden period.
det är plugg, det är träning och det är hjälpa till hemma och hjälpa till och tända marschaller i norrköping för kanotklubbens räkning.
så askalas var det.
jag längtar jättemycket tills det är jullov.
då kan man tänka att, nu är biologi A över, det är bara ett slutprov i kemi kvar efter lovet precis. och jag har gjort så gott jag bara har kunnat. men ibland räcker det inte till.
fast: direkt efter julavslutningen sätter jag mig på ett tåg och åker till lidköping :)
ANNNNNNNNNNNNA!
det ska bli så roligt, två veckor kvar nu ungefär. känns som ett år.




nobody said it was gonna be easy, but it's gonna be worth it











sometimes you have to forget what you want, to remebmer what you deserve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0