GE MIG SOL

Alltså jisses vad jag vill ha sommar! sol, brun (bonn) brända ben, kanot och glass. MUMS (maria montezami)

idag är en "tyck synd om mig nu" dag eftersom allt har gått skit :)

jag vaknade och gick och klippte mig redan nio imorse. sen gick allt utför.
ställde mig upp ur frisörstolen och det bara svartnade för ögonen, jag började må illa, blev vit i ansiktet och kallsvettades. YÄÄÄÄY.
frisören blev alldeles rädd och sa "eeeeh, det kan vara så om man är lång!" jahaja.

satte mig ner på golvet. ljög att jag mådde bra och skulle gå hem.
kom 20 meter sen blev allt vitt. WIIIIHO. jag trodde jag skulle kräkas, svimma och dö. allt på samma gång. JIPPI!
blev aningen rädd, då jag inte såg att det kom en gubbe med en hund mot mig förens han gick precis förbi mig. BRA!
lade mig sedan i en snöhög, ringde efter någon som kunde hämta mig, samtidigt som jag trodde jag skulle dö.
Fast, det var ju ganska trevligt att ligga i en snöhög bara sådär. det har faktiskt jag aldrig gjort förut. coolT.

happ. gick upp ur sängen för en timme sen. It's a happy day.
Fick ett roligt SMS igår (ofrivilligt) också, så idag har jag gått omkring hela dagen och undrat varför jag inte duger.
Om jag inte är snygg nog, rolig nog, smart nog, cool nog osv.



hähä. It's a happy day

Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

oj, det var som tusan! ;o

2010-12-30 @ 20:35:56
URL: http://annaacaroline.blogg.se/
Postat av: h

sv: tack tack. Varför pojkhat? (inte för att jag Älskar pojkar för tillfället heller) :)

2010-12-30 @ 21:04:59
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: Cajsa Zeidler

Men Jessica vad är det för skitsnack att du inte duger!!! Du är en super snäll, snygg, söt, smart, snabb tjej med underbar humor som vågar stå för dina åsikter vilket är väldigt coolt! Du borde vara jättenöjd med dig själv!

2010-12-30 @ 23:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0