I'M RIGHT WHERE I WANNA BE



Haj haj hajmat.


Igår när jag läste tidningen så råkade jag bläddra upp en sida med massor av kontaktanonser.
Det var ganska roligt, och lite sorgligt att läsa anonserna , haha :)
jag tänkte; undrar hur min kontaktanons skulle se ut! :o

SÅ- VARSÅGOD!

JAg heter jessica Andrée, är 180 cm lång, blond, skostorlek 39, gillar långa skogspromenader, att laga mat, att titta på solnedgångar, långa löpturer och mysiga hemmakvällar.

Förlåt men- HAHAHHAHAHAH. 


näääe. provar en proper presentation ist.


Jag heter Jessica och är 17 år, som för det mesta är väldigt glad, och jag tycker om att skratta. tycker att konstiga saker kan vara väldigt roliga. Kanske för att jag ibland kan bara lite konstig själv. (hihihu)
Något som gör mig arg är min biologi och kemilärare, svåra mattetal, orättvisa osv.
Jag tycker dessutom om mat,( MYCKET MAT :D), och jag gillar glass. Det kan uppstå komplikationer i mitt glassälskande, då jag är laktosintollerant. HÄHÄ..
En annan sak som jag gillar är att träna. Jag gillar att röra på mig och får lite smått panik när jag inte får träna. det är med nöd och näppe att jag klarar av att hålla mig i skinnet under veckans vilodag. Jag har under tidigare år tränat både basket och kanot på ganska hög nivå, men i år valde jag (för mitt eget bästa) att bara träna kanot under vintern. Så jag tränar både gym, löpning, längdskidåkning, spinning, roddmaskin, paddelmaskin, bodycombat, core, simning , YOU NAME IT. Och allt är roligt. jag gillar helt enkelt att träna. tycker att det är kul att ta ut mig helt. Helst ska man inte kunna stå upp efter en träning. Då känns det extra bra. HAHA.
Jag gillar även att vara med mina kompisar. (fast jag har typ aldrig tid)
Jag tycker om långa sovmorgnar (eller- det längsta jag sovit till är typ elva)
NEJ FÖRRESTEN- tolv! fast då hade jag hjärnskakning.. räknas det?
Jag är nog ganska ordentlig för att vara tonåring. Tycker inte om att supa. (blir inte det minsta frestad av alla spritreklamer på TV)
Skulle önska att jag var lite mer spontan också. Tycker själv att jag ibland är ganska rolig (oj. det lät konstigt)
Ja, vad ska man mer säga. Gillar att vara på resande fot, och att upptäcka nya platser, har på senare dagar upptäckt en passion för kläder och smycken (mest örhängen). Jag är lite rädd för förändringar. Och jag har en förmåga att tänka väldigt mycket och kan vara väldigt djup. Jag är kär i kärleken, men är samtidigt lite rädd för den. om det är någon som känner att - ÅH VILKEN TJEJ- så är det bara att skicka en kommentar.  (like that would happen..) ;D

Så. det får duga . HIHI




(konstigt)










Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

jag har hittat min själsfrände. Vad sägs om lördag kl 8, Mc Donalds. Jag hämtar dig 19.30 ;)

2010-12-31 @ 00:41:36
URL: http://annaacaroline.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha bra jessica!!!! hoppas du får napp :D jag är själv lite sugen måste jag säga ;)

2010-12-31 @ 11:17:51
Postat av: Sara

Åååh, jag har hittat bruden i mitt liv! Jessica Andrée! :D

2010-12-31 @ 14:15:41
URL: http://sarahill.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååh, jag har hittat bruden i mitt liv! Jessica Andrée! :D

2010-12-31 @ 14:15:41
URL: http://sarahill.blogg.se/
Postat av: Boolaella

Excellent site.

2011-07-19 @ 11:02:02
URL: http://boolaella.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0