.

jag vet inte om det är ett nytt litet beroende.

just nnu sitter jag i min säng, på nattduksbordet står tända ljus och spotify spelar min happi spellista.
Ska redigera lite bilder tänkte jag. Detta är ganska mysigt :)
Bra måndag blev det iallafall.
Laszlo har meddelat landslaget vintertrupp och jag kom med. WOHOO
Nöjd med mitt första matte C prov- WOhO
Gymmandet gick kalas. var motiverad o körde som bara den. själv!- woohoo!
itt lilla problem löste sig- wohoo!
imorgon drar skolan igång igen o jag är ganska peppad (?)- woo!


ps. har just ätit en fyrapersoners köttbullar-potatis-och gräddsås- middag. WOOOHOOOO!
(lite förvånad själv)


HIHIHI!




Kommentarer
Postat av: anna elin cerenius

wohoooooo! :D:D

2010-11-08 @ 21:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0