HON VET INTE VAD HON KÄNNER FÖR- LÅGAN SLOCKNAR UTAN TÄNDSTICKOR










dagarna går. vare sig man vill eller inte liksom. det är kanske lika bra. jag önskar kanske att mitt liv bestod av mer saker. men tiden räcker inte till. träna plugga sova äta. så är det! :)



hahahahhaa. för ett år sen skulle jag inte tro att det var sant om jag sa att jag har nagellack jämt nu för tiden.
jag var total anti nagellack och tyckte att det var asfjolligt (fråga mig inte varför) .. ;)

det har nästan blivit en rutin att byta färg varje vecka nu tom. jisses. gamla jessica skulle skratta åt mig.

idag blev svart rött. och imorgon är det matteprov.

hejs

Kommentarer
Postat av: anna

Vad härligt med nagellack! I should try that too :)

2010-11-28 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0