WEAK AS I AM

I can't count the words




nae, köttigt gympass, kemi upp till öronen.



det är nu som jag undrar om jag faktiskt gjort rätt val. jag är ingen naturbegåvning, har nog inte riktigt den fallenhet för kemi som jag kanske hade hoppats på. kemi var ett av de få ämnena jag tjingade hem ett VG i från högstadiet.

Jag och min lillebror satt och åt mat häromdagen (victor går samhäll-idrott)
och vi pratade om kost och träning.
han frågade en massa saker och jag svarade på dem utan att ens tänka.
då säger victor: du skulle aldrig klara att gå vår linje.
jag: nehe? varför inte då?
V: för du kan ju redan allt som vi lär oss. du har ju läst alla böcker som finns typ, om mat, uppladdning och sånt.
jag: eller så kanske jag skulle tycka det var väldigt bra att gå den linjen.


Man gör olika val i livet. vissa klokare än andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0