FALLA FRITT

sööndag. jag gillar söndagar.
paddla på förmiddagen (oftast) idag var det görfint väder också. stort plus på det.
passet gick dessutom bra (sccooooore) så det är kul.
sen efter passet så kollade petra på min rygg, eftersom hon är sjukgymnast är det dösmidigt :)
det SKA visst bara vara något muskulärt, så det blir att försöka stabilisera upp ryggen, då hon tror att jag är ganska mkt starkare i mage änn i rygg. (vilket nog stämmer) men det ska inte vara någon fara att träna YESSS. bara typ sträcka ut ryggen ordentligt.
sen mat. typ asgod söndagslunch, kött, sås, potatis och sen glass till efterrätt. happimoment.
nu ska jag plugga ._.
räknar med att avbryta pluggningen med löpning vad det lider.
SOL ute så det är loveli.



Kommentarer
Postat av: Anna

ryggträning för oss då! ;P

2010-10-17 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0