HELG!

YEEESSSSSS
fredag är helt klart veckans bästa dag :) gillart.

idag har jag varit i skolan först o labbat o styrt, sen åkte jag hem. somnade. sov i två timmar. oj. hehehe
packning av kanot- stan- CHIPS :D

nu ska jag snart sova-igen . det är skönt att sova. HIHI

OCH I HELGEN (IMORGON BITTI) ÅKER JAG TILL NYKÖPING OCH KANOTGYMNASIET! AWESOOOOME.
jag, anna och julia ska bo i julias lägenhet, massor av härligt folk, massor av jobbig och trevlig träning, massor av skoj helt enkelt. ett välkommet avbrott från kemi-vardagen :)))))))






Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Julia

JAAAAAAA! Nu ska vi köpa godis och livet leker och Jessica och Anna är bäst!!!!

2010-10-02 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0