HUR SKA DET GÅ?

melissa horn och jag sitter med mitt roliga biologi dokument. HIHIHIHI

...


jessica har även tänt ljus.
jessica har en förmåga att överdriva...
INTE ETT LJUS- utan tolv.


imorgon är det dagen from hell.

jag har matteprov, engelska prov(har jag kollat på det, NEJ! :D) och biologi prov. fyra timmar och femton minuter prov.
dessutom är matteprovet viktigt. biologi provet är VIKTIGT, eneglskan är inte så viktig. därför har jag inte kollat på det ens.
litar på mitt inbyggda IQ . det brukar funka. oftast. eller naaa

ikväll har jag även sprungit närmare en mil, och testat. chins och benlyft tiiip. (NYTT REKORD!)



IMORGON ÄRE COOPER. vi slutar typ sent. får kanske äta mellis i skolan. kuul .. ;D





nu ska jag kolla igenom det sista.
sen duscha och stupa till sängs.

TJULULU

har nu bytt ut melissa mot annas spellista : riverside. klockren.
(lite killnad på musiktyp kanske. musiksmaken är ganska bred och splittrad)

eller vad sägs om sex on the beach, natteravn, stamp on the ground, welcome to the club, right round, meet me half way, riverside och love is gone. ganska greeeeat.

slänger in en bild från hemortshelgen i nyköping . julia o anna. promenix.

Kommentarer
Postat av: anna elin cerenius

yes! äntligen har jag en subscriber!! (eller hur det stavas) riverside <3

2010-10-23 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0