LEDIGLEDIGLEDIG

jag är ledig idag.





ni hörde rätt.


JAG ÄR LEDIG IDAG! :D
så himla skönt och välbehövligt.
Vaknade vid halv åtta, somnade om, gick upp vid tio. AAAASNICE!!!! :D

har pluggat matte och läst 70 sidor i min engelska bok och skrivit klart engelska steg 3 idag. Det får räcka så :) jag förstår mig inte riiktigt på rationella funktioner. det är lite svårt tycker jag. inte ens tjejen på www.mathtv.com kunde förklara så att jag förstod MVG talen.
men vad gör det om 50 år liksom.
Jag ska försöka vila upp mig lite och bara ta det lugnt dessa dagar också.
FÖR JAG ÄR LEDIG IMORGON OCKSÅ, och sen är det ju vanlig helg efter det. ASBRA :D

snart ska jag ner till Kanotklubben och paddla. Det var ganska länge sen nu, det ska bli roligt. Får se om jag gymmar efter det också. tror det stod så på schemat. sen blir det en proteindrink efter det. hatahatahata. det är verkligen äckligt.


imorgon blir det tidig träning för sen drar jag över till grannstaden Linköping och IKEA. myyyyyesigt (östgötska) HIHIHi


okej. hyper jessica ska träna nu. en och en halvdagars vila sätter sina spår. jag orkar inte sitta still längre!


TJAAAARÅ



(www.weheartit.com)

förresten blev jag jättttteglad när jag såg att jag fått tre kommentarer. WIIIHO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0