LÖRDAG, KALLT, PADDLING OCH BASKET

började dagen med träning. kallt som fan, frost på bryggan så att man knappt kom ner kunde lägga i kanoten.
schysst pass annars, 2 minutare och starter(!) länge sen med starter.
min rygg vill inte riktigt ge sig, har ju försökt vila denna vecka så att det ska gå över men det verkar den inte gå med på. döö.

efter det gjorde jag en asgod lunch/brunch plus pluggade biologi (!) duktigt.

nu är jag precis hemkommen från stadium arena, har kollat på grymmaste tjejerna när de spelade mot arvika. jämn match, som tyvärr blev förlust, men gud vilken skillnad på lag från förra året. blev imponerad.
jag själv stor vid sidan och det kröp i benen på mig. att bara få känna känslan av att finta bort motståndaren, svischa i en klockren trea, eller vinna en returtagningskamp under korgen.

jaja. jag har sagt till mig själv att jag ska vara borta från basketen i år ( tiden fins inte riktigt)
'men känner redan att det nog kommer bli sjukt svårt.
får se om det kommer gå..


jaja. nu ska jag snart äta mat.
känns konstigt att bara träna en gång på en dag. minst två pass ska det vara på en lördag.
herregud.


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0