TRÄNINGSVÄRK

´sitter i soffan, utpumpad efter en lång dag i skolan, tre pass plus att jag gick hem från skolan( tar typ 50 min) (y) NANANANANANANA; WOOOHO

liiiiving the dream

min träningsvärk är sanslös,

vi sprang megajobbiga intervaller nu på kvällen och jag får verkligen kämpa för att hänga på killarna, så blev totalt död. Det är härligt!
ganska konstigt egentligen, man typ kvävs i sitt eget slem, kan inte andas, det bränner i lungorna och benen gör ont. Ändå kör man på och tycker faktiskt att det är kul att pressa sig själv.
Man lär sig på något sätt to like the pain.
Yäää...

In i gymmet o köra stationsträning YÄÄÄÄÄÄÄÄ! benböj- AJJJ!
det var nära att jag grät en liten skvätt där ett tag och ville kräkas lite, men sen gick det bättre.

jag gillar att ta ut mig :')
om jag fortsätter såhär kommer jag ha asbra kondition , har redan blivit mycket bättre på att springa :)
När jag var mindre var jag grym på att springe, sen blev det att jag sprang mindre och´mindre, men nu har vi börjat springa mkt mer som sagt och det känns redan att det går fortare, och att man blivit mer van. det gillas
på förmiddagen körde jag också distans 60 min.



Nu är jag trött som fan och ska nog sova tidigt.

tjingeling




Kommentarer
Postat av: Hannah

jag får träningskomplex när jag läser din blogg jessica!! You go girl!

2010-10-05 @ 22:19:55
URL: http://coffeegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0