AFTER ALL, WE'RE ONLY HUMAN

Alltså, när jag tänker efter har dagen varit så himla bra!! Ganska lång dag i skolan, jag satt och gjorde mattetal i mer än en timme, OCH JAG KUNDE ALLA JAG GJORDE; det har nog faktiskt aldrig hänt. och det var just det avsnittet som vi skulle gå igenom imorgon, jag bara läste förklaringen i boken, och sen bara flöt det på, klarade C-talen och tyckte till och med att det var lätt. Påminner mig lite om varför jag hade matte som bästa ämne i hela grundskolan.. :) ¨
hann ganska mycket idag, var en sväng på stan ( och köpte batterier till min (melinas) texas miiräknare)
lekte kemist med evelina på eftermiddagen sen cyklade jag hem, fixade mat tills imorgon då vi ska vara ute i skogen hela dagen på fältstudiedag. 8-17 i skogen baraaaa. jag tror det kommer bli ganska kul :)) det blir ju vad man gör det till :)

På kvällen var det lugn träning och sen massage, det var nice.

ny musikskatt har även upptäckts idag: Jon Mclaughlin






can you tell me how we got in this situation- I can't seem to get you of my mind





nu spelar jag piano och har just lärt mig hela samson av regina spektor.



BRA DAG :)


Kommentarer
Postat av: Anna

fältstudiedag, jippie... haha :P

2010-09-08 @ 17:06:06
Postat av: anna elin cerenius

haha nu satt jag jättelänge och funderade på om det var jag som kommentarat innan.. jag tänkte nämligen skriva något liknande :) men nej, jag det är nog inte jag, så jag skriver nu istället:

I'll call you tonight!

2010-09-09 @ 19:53:07
Postat av: Anna elin cerenius

nu fick jag fundera en stund på om det var jag som kommenterat innan.. jag tror inte det är jag :P fast jag hade faktiskt tänkt skriva nåt liknande! nu skriver jag istället:

I'll call you tonight, either you want it or not.

2010-09-09 @ 19:57:11
Postat av: Anna elin cerenius

jessica din blogg driver med mig!! ... :S

2010-09-09 @ 19:59:41
Postat av: anna elin cerenius

Går det inte att ta bort sina inlägg?



förlåt, det här blev BARA konstigt.

2010-09-09 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0