HJÄRTA

OJOJOJOJ.
Vardagen snurrar på och det är skönt :)

idag har jag tränat på world class på mitt hål innan lunch, blev ett dubbelpass, först styrka, ganska tungt. sen ren kondition träning :) det var roligt. kände mig cool när jag stod där på cross-fit maskinen och läste veckorevyn. hahahahha
Kände mig även ganska cool när jag köttar bänkpress, hanteldrag, osv. plus kör som fan på cross-fit maskinen och avslutar med en lång dusch och bastning när de vissa andra NVare som läser snabbmatte sitter och läser derivata. Ganska najs.
Har även varit på stan en jättekortis och bara fixat lite snabba saker.
Nu har jag just dammsugit typ hela nedervåningen, plockat in all disk, och plockat undan kläder.
Jag är en snäll tjej ibland. eller nåt.

Nu ska jag käka lite, kolla i kemiboken lite, eller vafan, jag måste läsa engelskaboken egentligen också.. jajajaja. tiden finns inte riktigt. Sen bär det ner till klubben för dagens andra(tredje) pass :)
(fast det blåser som fasen så får se om det går att paddla.. igår blåste det också, och då blir det vågor på bråviken, så vi gick ut i ganska stadiga kanoter och surfade i vågorna. askul :D )




från en fin kväll i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0