I WANNA RUN, SMASH INTO YOU

hallojsan


sliten tjej.
var i skogen från 8.30-16.30 studerat ekologi utifrån naturen sett. himla kul alltså. varmt också. och torrt...

.. ._. naaaa, inte så värst kanske.

sedan jag kom hem(vid fem) har jag suttit med biologidokumentet och bara slagit upp saker, svarat på 60 st: "beskriv.."
känner mig ganska cool. mhm. eller nåt.
har inte ätit någon kvällsmat, bara sträckläst i tre timmar, var tvungen att hoppa över träningen, tänkte egenligen träna senare men kom på att det var ju latinska namn på organismer som skulle översättas också. nä r jag var klar var det mörkt. och hungrigt. spännande. nu ska jag bara äta, sen fortsätta- att plugga in allt också.



sa jag förresten att jag älskar natur?








polytrichum commune mina damer och herrar!

Kommentarer
Postat av: Anna elin cerenius

woho! :D ÄLSKA NATUREN! jag har också suttit med chemistry hela kvällen så du är iallafall inte ensam :) see you this weekend darling!

2010-09-16 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0