IMPOSSIBLE IS NOTHING

Hallojhallojhalloj mina kära läsare ( typ anna) :D

idag var det en såndär lång onsdag igen. men jag tror jag börjar lära mig att gilla det.
Evelina är fortfarande sjuk, det är tråkigt.
Har avslutat ett kapitel i mitt 17 åriga liv, både bra och dåligt. men mest bra :)
Nu har jag precis kommit hem från ett gött startpass, det var jättelänge sen jag körde starter, så de första kändes inte speciellt bra, men sen lossnade det rejält och det kändes mycket bra :D

efter passet körde jag på lite hemma-spa typ. det var skööönt. :)
nu ska jag äta mat och läsa lite i engelska boken, :))
tjing



Kommentarer
Postat av: anna

haha HEJ JESSICA!! :D



jag längtar till helgen!!!

2010-10-01 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0