MÅNDAG, MAT, GYM OCH 1000 METER

Jag gillar specialidrott. ialla fall när man får hela måndag förmiddagen fri för träning. Det är kalas tycker jag. Fick sova lite längre än vanligt- ända till halv nio och sen mötte jag Emil Torstensson på kanotklubben för gym. det är roligare att träna med någon än att träna själv. :) lite seg i kroppen efter gårdagens lopp, men det gick rätt bra ändå. mat- massor av mat och sen in till skolan på min röda cykel och med living on a prayer i hörlurarna. Bra start på veckan- eh,,, jaaaa! :)
hemma bid fem kanske , äta mat och sen ner till träningen- uppställning för uppvärmining: 1 km löpning, 20 armhävningar , 10 chins och vevning på armarna. MIHI. träningen gick brabra idag i kanoten :) experimenterade lite med paddellängd, teknik, draglängd osv. med min tränare Thomas också. Kan nog bli bra dethär. Nae, nu ska jag snart sova :)

IMORGON BLIR DET MASSAGE EFTER TRÄNINGEN. DET SKA BLI SÅ HIMLA SKÖNT! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

cool måndag! :D och åh vad härligt med massage... <3

2010-09-07 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0