EN VECKA I POLEN

jajamen, jag har varit i Polen på träningsläger i en vecka, det har verkligen varit grymt bra!
sol och varmt, bra anläggning, vatten och människor, maten var kanske sådär dock.
Grymma rumskamrater, grymma skyltar på dörren, grym träning med bra sporring, grymt billig glass. Grymt alltihop. Är sjukt nöjd.

jag hann dessutom med att fylla arton år och jag är jättenöjd med den dagen som var i fredags :)
Fick present i form av grå hårfärg, och så hade de gjort tårta . Blev väckt av rummisarna med sång och paket, och 45 pers sjöng två gånger under dagen. FINT
På anläggningen fanns dessutom en simhall och en baskethall, så på kvällarna var det trepoängare, layups och spins som gällde. det hade nog inte kunnat bli mycket bättre.





min sängkompis.




(kolla högra skulderbladet. BLACK SWAN! syns fett dåligt, men det är två jack. läskigt..)
Förresten, ser asbiff ut på den bilden. NICE!





slänger in en bild på magrutorna. Känner mig ganska deffad efter en vecka på polen- diet. JISSES


Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

ojojoj, vi får allt göda dig så att fettet inte hamnar i skymundan ;d

2011-04-24 @ 23:59:15
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0