HÄJ IGEN!

sedan jag är så gangsta och är uppe, kan jag lika gärna fortsätta med det.

Veckan som gått var ganska hektisk, skolarbete, träning (fast det var lätt vecka, så nice)
och sen på onsdagkvällen hämtade vi en kille i kepa på tågstationen. Filip försökte lära Fabian vett och etikett (HAHA, nice try..) Och det blev en chill kväll med Big Brother kollande. (HIHI!)
Sen var Filip med i skolan torsdag- fredag och det var rowligt. även fast två av mina tre lektioner blev inställda... FAIL :D
På helgen tränade vi massor och jag sprang med krigsmålning. Massa skojsigt gjorde vi under helgen och jag har kommit på för jag-vet-inte-vilken-gång- i- ordningen- att paddla är det roligaste som finns.
hiho.
Igår kom jag sist till mitt eget kalas efter att ha lämnat av Filipo på tågstationen igen och efter att ha konstaterat att fy sjutton vilken bra helg det blev.
Åt god mat, fikade och fick asfina presenter. Mycket folk blev det också och jag blev lite varm i mitt lilla hjärta :)
Orkar inte skriva mer (för nu somnar jag snart)



pussilago . Jag vet. det lät lite vårigt.




Slänger in en sånhär bild. Ingen aning om vad jag gör.



GODNATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0