HÄJ!

häj alla mina trogna fanz!

nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Bloggandan flög ur mig.

HÖHÖ.

Det har hänt mycket skojsigt under tiden, har haft en Filip på besök i Norrköping från onsdag till söndag exempelvis, firat att jag fyller 18 snart och ätit massa gott.
Paddlingen har gått hur bra som helst. speciellt denna helg. Sjukt grym känsla.


bjuder på lite fina bilder med. Håll i hatten.



Det här är jag. För cirkus 10 minutos sen. När jag skulle borsta tänderna närmare bestämt. Glad chey.



kanske ser jag så glad ut för att jag tjänade tjugio kronor förut när jag styrketränade. Anna trodde nämligen inte att jag vågade styrketräna i pyjamasbyxor. Try to stop me. HÄHÄ så gick det.





här är en random bild på några blommor o en ballong. tror bestämt det är Ballongen.


Nu ska jag sova. Jag är gangster och är uppe sent. AJAj.

ska skriva ett svenska tal tills muntliga nationell imorn.
Eller. har typ gjort det redan :pPpPpPpP


Kommentarer
Postat av: anna

Du är så cool! :D<3

2011-04-04 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0