ATT FÅ TRÄNA HÅRT

sedan jag kom hem från maraton SM har jag inte vilat, utan kört på. eller, i måndags körde vi lätt paddling i en och en halv timme, men sen har jag kört åtta eller nio pass, beroende på hur man ser på det sen på dessa fyra dagar efter SM.  känns i kroppen nu och efter kvällens startpass som avslutades med 8*45/30 där man kör 45 sekunder i fart fyra och sen 30 sekunder i fart tre direkt efter varandra, åtta gånger, så nästan tio minuter pure pain. haha. skakade typ i tio minuter efter det och fick sitta på bryggan och skaka ner mig lite. men det är skönt att vara nertränad. jag gillar att träna, och förhoppningsvis så kan jag få en liten formtopp tills NM nästa vecka.
mellan passen idag åkte jag och mormor och morfar till söderköping och köpte hemgjord glass, som vi åt vid kanalen, och sen kollade vi på båtar som slussade.

att träna hårt tycker jag känns bra, men det krävs ganska mycket av en. man orkar inte sp mycket mer än att i princip äta, sova, träna och fixa med saker som ska göras hemma.  och äter gör man. myyyyyycket. jag äter jämt. och äter för typ en hel familj. varje måltid. muumms.





nu ska jag sova. imorgon åker jag till lidköping och ska tävla. får nog inte räkna med att det ska gå bra efter denna veckans träning. men jag kommer kämpa och kriga. det är ett som är säkert.



ciao





Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

mm.. träna jävel. mhm..

2011-08-04 @ 23:25:34
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0