DET HÄR MED ATT VILA

vaknade upp med halsont imorse. hade satt klockan på halvåtta för frukost och sedan hinna med att dubbelträna innan skolan började kvart över tio. blev inget av det alls. fast. det gör egentigen inte så mycket. minns inte när jag var sjuk senast. det svåra är ju dock att vara hemma från träningen. Mamma kommer få binda fast mig runt ett träd på tomten. - när jag är påväg ner för att "kolla läget".

ofta när jag är småsjuk, så brukar jag träna ändå. och då ska jag träna lugnt. ja, men det går ju bra. nej, för det är typ när jag säger att jag ska träna lugnt som jag tränar som hårdast. hohohoohohohoohoho.
mmmmmmm. mjölksyra.


Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

mmm... syra <333

2011-08-25 @ 20:20:22
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0