EN HELG I KATRINEHOLM

Är nu hemma efter ytterligare en tävlingshelg :)
denna helg var det augustiregattan i Katrineholm.
jag har känt mig ganska seg i veckan, men i helgen tycker jag ändå att det känts rätt bra, bättre och bättre liksoooom.

jag är ändå nöjd med de lopp jag kört. när jag tänker efter är jag till och med riktigt nöjd. ska låta det sjunka in ett litet tag , så är jag nog ännu mer nöjd sen, även fast jag kanske inte är det just nu :)
känner ändå att det finnns en del att jobba på, och jag ska bygga muskler i höst och vinter, och slipa mer på teknik. och kondition. hoppas nu på en mjuk första dag med  lektioner imorgon, och sedan hoppas jag på grym träning i veckan som kommer. det ryktas om många hårda pass.
alla bråvikare har varit grymma i helgen, och jag tycker det var extra kul att se vårt lilla nyförvärv sara paddla. hon var jätteduktig och kom fyra, precis bakom tredjeplatsen. och detta trots att hon bara paddlat i kanotskolan kanske tio gånger totalt! coolt.




jag är sugen på att göra nåt somrigt. jag vill inte ha höst. ska göra nåt somrigt.




såhär coola var jag och Annie (som förövrigt är grym att paddla k2 med) på NM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0