LIDKÖPING, SKAKANDE OCH GULD

idag har jag tävlat i lidköping. det är deltävling i svenska juniorcupen.
vi har kört 500 och 1000 meter i k1 och 5oo meter mixcup i k2 med thomas, som är min tränare :) och det har gått bättre än förväntat. helt klart. har tränat väldigt hårt sen vi kom hem från maraton SM så jag skulle ta denna tävling som en träning och tänka på teknik osv och inte fokusera på prestation och resultat. jag tycker loppen gick ganska bra men efter loppen kände jag hur trött jag faktiskt är. jag blev yr i huvudet, och det blev svart för ögonen. efter lite resorb, gainomax och vila kändes det bättre och tusen meters loppet kändes även det helt okej :)
k2 loppet gick kanon, och nu är det maraton imorgon, samma förväntningar som idag, och jag hoppas på ett bra träningspass.
nu ska vi åka o köpa glass. ladda maraton yes...
*checkar ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0