NM LÄGER OCH NM I JÖNKÖPING







har precis kommit hem från ett par riktigt bra dagar i jönköping. fint boende, jättebra mat, tokbra folk, bra träning och bra ledare. bra helt enkelt. tävlandet har också gått jättebra. jag tar med mig tre medaljer hem från Norsdiska. helt klart över förväntan. höjdpunkter var nog mitt och annies k2 1000 lopp där allt kändes ganska jättebra och mitt k1 5000 lopp som jag fick mycket beröm för. det var jättekul. orkade rycka ifatt om jag tappade, drog om, och tryckte bra, var taktisk och orkade spurta trots att jag var sjukt trött. askul att känna sig stark.


Jönköping bjöd tyvärr på ganska uselt väder, men stämningen var på topp ändå och vi hade det superkul.
imorgon är det kanotskola igen, och snart drar skolan igång. tyvärr... jag hade gärna haft mera sommarlov. får inte nog av det braiga liksom. vilken jäkla sommar jag haft. otroligt bra. och än är det inte slut :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0