KLIPPA HÅRET OCH STIPENDIE

jag har ändligen klippt håret och det var inte så jobbigt som jag trodde att kapa håret. Skönt att det inte är så jävulskt slitet längre :) har dessutom nästan jämnat ut det och det var bra :)

efter det har jag fått ta emot stipendie på kommunfullmäktiges sammantrände och det var roligt och det kändes kul att få gå upp och ta emot priset och höra fina ord om sina prestationer både på och utanför tävlingsbanan. det är roligt med beröm :)


jag snorar annars ganska mycket, men hoppas på att bli frisk snarast!!




nu ska jag såva. detta var en fin dag, stipendieutdelningar får man inte vara med om varje dag, även fast jag haft privilegiet att få två stycken i höst!! mina två första idrottsstipendium :))
Fick förvisso stipendie i skolan i tean, sexan och nian, tre av tre möjliga, det är jag lite stolt över faktiskt :) men detta väger faktiskt mer! välfigt roligt.


Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

jävla stipendiebarn

2011-12-20 @ 13:56:37
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0