DAG TOLV

tyckte att min listas dag 12 var tråkig , så bytte ut den mot "mina förebilder "

Först kan jag ju börja med människor inom kanotsporten.
Sofia Paldanius är för mig som för många andra en stor förebild. Jag tycker att hennes karriär såhär långt är otroligt häftig, och eftersom hon varit bra så himla länge, trots att hon började paddla ganska sent, är det kanske extra coolt. Jag tyckte dessutom att hon var en väldigt duktig föreläsare och det jag har sett av henne har hittills bara varit positivt! jag tycker det är häftigt med en sådan idrottare som sofia som lyckas och som tränar så hårt. Nu när man börjar få en insikt i hur mycket som krävs för att bli kanotist på världsnivå förundras man de som är där. Det är inspirerande att se stjärnor som Sofia på tävlingsbanorna i Sverige!
Jag tycker att många tjej-kanotister inspirerar mig, men Michaela Jonsson (lindblad) är en annan tjej som är en förebild för mig. Jag tycker att hennes personlighet är väldigt härlig, och jag gilar hennes attityd! riktigt härlig och snäll tjej :) hon är grymt duktig på det hon gör, och var grym på maraton i år som förstaårssenior. Ascoolt :)

En annan idrottare jag tycker har varit riktigt cool är Anna Haag, hon verkar himla avslappnad, och har roligt hela tiden och presterar extremt bra i sin skidåkning!
Det är iaf några av mina största förebilder :)



Kommentarer
Postat av: Michaela

:) Det värmer!

2011-02-26 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0