DAG TRETTON

ligger ju lite efter med listan så kör dag 13 nu också.
Tyckte även att denna var rätt tråkig, "mitt drömbröllop" eftersom jag inte alls har nåt drömbröllop,
så improviserar lite och kör min musiksmak istället :)

Min musiksmak är väldigt delad.
Jag är en allätare och lyssnar på det mesta faktiskt :)
dock har jag några favoriter, regina Spektor är en av dem, Florence and the machine en annan.
Sen gillar jag the kooks mycket också, och the killers, och Håkan hellström, och melissa horn, och Kent och Sia, och Maria Mena, och Paramore, och Daniel Adams - Ray och Rihanna och First aid Kit, och Pink, och ...
Listan kan göras lång! Men musik är awesome. Utan musik skulle livet vara så mycket tråkigare!
Lyssnar på musik nästan jämt och är ofta i perioder, då jag lyssnar på en artist i en intensiv period, sen byter jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0