FRILUFTSDAG

längdskidor på himmelstalunds fältet. HIHIHIHIHIHIHI

det finns ju knappt nån snöööö.
men men. jag kom dit. DET VAR BARA JAG SOM SKULLE ÅKA LÄNGDSKIDOR:
classe och carl tittade på mig med smått höjda ögonbryn och sade; men du ska väl inte åka längdskidor?
jag: JO.
Classe: jamen, akta dig för fågeldammen där borta bara, ...
(det var en asstor vattensamling mitt i spåret)
jag: mmmmm.

40 min senare hade jag pallrat mig runt himmelstalundfältet . HA
när jag kom tillbaka fanns det ingen lärare kvar, men jag hade fått ett sms , som jag mottagit en kvart efter att jag börjat åka;
"hej, du behöver inte åka längdskidor mer om det inte går. vi prickar av din närvaro för både fm. och em. MVH
Carl , kunskapsgymnasiet. "

HAHAHHAHAHAHA.
undrar bara var de fått mitt mobilnummer från. säkert från lilla linus.


nu ska jag bara slappa. har vilodag idag. SKÖNT


Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

HAHAHAHAHA :´)

2011-02-03 @ 16:48:52
URL: http://annaacaroline.blogg.se/
Postat av: hanna

haha ditt jävla mongo! fasta du i dammen ;)?

2011-02-07 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0