TAKE OFF YOUR COOL

Jag har haft en asbra Söndag hittills. Jättefint väder, jättefina skidspår, jättelite kvalitetsplugg, jättegod lunch, jättegott mellis, jättebra musik, jättebra powernap, och nu ska jag ner till klubben för att träna.igen. hur bra är inte det liksom?
sen efter det hoppas jag på en god middag (det ryktas om kyckling och potatisklyftor!!) och söndagskvällsmys till solsidan och kanske en film efter det.
För att jag tror att livet just har börjat och det blir, det blir vad man gör det till.

 

haha denna man förgyller min vardag. "AMEN DURÅ?!"





Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

solsidan </3

2011-02-13 @ 19:54:56
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0