DAG ÅTTA

En dålig vana jag önskar att jag inte hade:

Jag har nog egentligen inga vanor man skulle klassa som typiska dåliga vanor.
Jag tränar ganska mycket
Äter rätt bra
Sover mycket.


det skulle väl i så fall vara att jag tänker lite för mycket ibland.
Kanske lite väl jättemycket ibland.
Jag är ganska bra på att analysera saker in i minsta detalj. Saker jag gjort, saker jag ska göra, saker jag skulle vilja göra, saker andra gjort osv osv.

Ibland önskar jag att jag var en sån som inte tänker alls :)




men då vore ju inte jag, jag :)

Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

10-12 pass i veckan är nog mer än "ganska mycket". Fast iof tycker jag att jag tränar lite om jag "missar" något pass här och där ;p

2011-01-30 @ 20:56:34
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0