DAG ETT

10 fakta om mig:
1. Jag är väldigt tävlingsinriktad , och har på senare år precis lärt mig att tävlingsinstinkten ska hållas på tävlingsbanan och inte över allt.
2. Jag är laktosintollerant, men brukar fuska och äta lite glass då och då.
3. Jag går på Kunskapsgymnasiet i Norrköping, på naturlinjen och frågar mig själv varje dag varför jag valde som jag gjorde.
4. Jag älskar att träna och jag älskar att ta ut mig.
5. I år är första året som jag inte spelar basket utan bara tränar kanot. Ville skjuta upp valet så länge som möjligt, men nu gick det inte längre. Har varit med i landslaget i basket och kanot samtidigt.
6. Tycker att soluppgångar och solnedgångar är något av det finaste som finns.
7. Tycker om att skratta och brukar göra det ganska mycket.
8. Har ganska nyligen sänkt mina höga krav på mig själv.
9. Älskar mat och annat gott. Älskar faktumet att man måste äta massor när man tränar mycket.
10. Är idrottsfreak och älskar ämnet specialidrott. Läser gärna om idrott, träningslära, mental träning osv.
Har böcker hemma om skador, återhämtning, uppladdningar, "idrottens olösta gåtor" , 103 mentala metoder osv. som jag mer än gärna läser när jag har tid. Är aningen nördig.




Kommentarer
Postat av: JLund

Kanotist FTW! ;) träning älskar dom flesta, men det är bara dom bästa som älskar riktigt hård träning ;)

2011-01-23 @ 15:43:59
Postat av: ANNA ANSWERS

hmm, var det något där som jag inte redan vet... ?

2011-01-23 @ 19:56:01
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0