DAG FYRA

mina mål/drömmar/önskningar


klurigt.
Jag vill bli så bra jag kan bli i min idrott. Jag är inte säker på att jag passar för min idrott egentligen. Men det är den som jag brinner för och det tror jag att man kommer långt på.
Jag vill helt enkelt tänja på gränserna.
Jag vill lyckas. Jag vill bli framgångsrik inom det yrke jag så småning om väljer, och jag vill att det ska vara roligt att gå till jobbet varje dag. okej. kanske inte varje dag. men nästan! :)
Jag vill bli lycklig (HAHA klycha) men jag vill faktiskt det.
Jag vill kunna säga att jag är stolt med det jag ådstakommit :)
Jag vill trivas med de som jag har runt ikring mig och ha människor som betyder världen för mig och som jag förhoppningsvis betyder mycket för tillbaka.

kort och gott lite sådär.
inget extraordinärt eller överflöd liksom.



Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

fair and square!

2011-01-26 @ 16:31:28
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0