DAG SEX

typ av killar jag faller för:

Just nu är detta ett infekterat ämne för fröken Andrée.
men I'll gie it a try.

Jag faller för killar som kan skämta om saker. Om sig själva och om mycket annat.
(för sån är jag med)
Med ögon man drunknar i
Och en famn att känna sig trygg i
Jag faller nog för killar som kan säga till mig att jag är underbar , bara för att jag är jag.
Jag faller förmodligen för killar som är lite estetiska av sig.
Som har ett musikintresse, och kanske nåt mer intresse av den mer estetiska sorten.
Som har en röst man blir knäsvag av
Och en doft man inte han få nog av.
En kille som öppnar dörren till ett obebott hjärta och tar hand om det väl.
En kille man kan prata om allt med.
Som kan skicka fina sms ibland.
Detta är mina experiences so far.
men jag faller heller inte särskilt ofta.



jag sitter och skrattar åt mig själv i skrivande stund.


Kommentarer
Postat av: JLund

De va ingen dålig beskrivning de! ;)

2011-01-28 @ 15:46:50
Postat av: ANNA ANSWERS

låter som att du har det all figured out!

2011-01-28 @ 17:00:40
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0