FLYG DU LILLA FJÄRIL

"hur ska du våga chansa , du som aldrig haft nån tur?"

Ett trasigt hjärta, en svald stolthet, rivna murar och besvikelse. Så kan man nog sammanfatta slutet av 2010. känslomässigt alltså. (haha, vad konstigt det kändes att skriva så, jag har inget känsloliv)
Ett ganska hårt fall, när jag skulle pröva mina vingar och hoppa ur trygghetsbubblan.
MEN- det lär jag inte göra om på ett tag.
Även om ett hjärta innte lagas på en vecka. Det tar tid har jag märkt.
Och på lördagskvällar med skolarbete finns det tid att tänka. ibland bra, ibland dåligt. jag har en förmåga att tänka för mycket. ikväll blev en sån kväll.
Mend et behövs kanske det med. Så att man känner att man lever.



Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

"jag har inget känsloliv"... tragist nog känner jag igen mig...

2011-01-16 @ 00:17:34
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0