FULLT ÖS








har en späckad söndag att se fram emot.
har varit i söderköping nu på morgonen och åkt längdskidor, nu är det en timme hemma och städa (massor) och äta. sen ska jag agera coach åt Hanna och hålla i ett utvecklingssamtal med henne borta hos Edhags. Sen ska jag plugga lite tänkte jag eftersom vi har påplats skrivning i svenska imorgon och jag vet inte vad jag ska skriva (y)
sen har jag dessutom två pass kvar idag, ett tröskelpass på maskinen och ett gympass.
fullt ös medvetslös!





Kommentarer
Postat av: h

själv ska jag kanske ta en promenad, dusha och äta lunch - FULLT ÖS MEDVETSLÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



nej men hejja jessica!! :]

2011-01-16 @ 13:11:06
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: Hanna Edhag

det var ett väldigt bra utveklingssamtal

2011-01-18 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0