KLOCKRENT

jag har fastnat för Sissela Kyle. Asskoj! :D

Sissela ska berätta en sak om sin "kille" men kommer sen på:

"det här är min kille, ja men vad säger jag?!, min KILLE, jag är ju över 50 år. min kille. det är det att jag vet inte vad jag ska säga för att vi är inte gifta och vi bor inte ihop. så sambo går ju bort, ja det är klart, särbo kan man ju säga. men det är ju såå oromantiskt. det låter ju som att man bott ihop men sen flyttat isär. Ja, då läste jag nånstans att man ska säga: min kärbo. med liten friggebod eller?
eller ännu värre; var han du Per då? nej han sitter på kärbo och trycker.
Nej, man kan ju säga min man. men vadå; då ska väl han säga min kvinna om mig. Det låter så possesivt det där, MIN KVINNA, SOM JAG KLUBBA NER O SLÄPA HEM I HÅRE, DET HÄR ÄR MIN KVINNA!
då blir jag såhär, nejmen NEJ (nej med stark stockholms dialekt), det är inte jag.
Ibland säger jag min älskare. det låter ju lite piffigt ändå. Fast. Ska han säga älskarinna om mig då?..
Det kan ju bli helt fel alltså. "det här är Sissela, min älskarinna."
-jaha, vad trevligt, din fru kunde inte komma då?"

Det slutar med att hon kallar HONOM för "min snubbe"
HIHIHIHIHIHIHI <3

Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

och du är min toalettborste <3 hahahehehohohihi

2011-01-10 @ 22:44:29
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0