BEST FOR LAST






Har haft en bra halvvila dag hittills! :) sovmorgon, cykla till stan, göra ärenden, cykla till mormor, äta lunch, läsa 200 sidor i min superspännande bok, o nu är den slut. ojojoj vad bra den var. powernap, duscha kallt och tvätta håret. mellis med hallonkräm i solen. nu är jag hemma och har fyllt i min träningsdagbok som jag slarvat med.
sen ska jag ta tag i den tvätt som ska tvättas innan SM.



igår var det poängtävling förresten! det var kul och det var skönt att kunna vinna trots att jag kände mig trött och ganska sliten. nu är det bara lätt och snabb träning till SM kvar!

Kommentarer
Postat av: Unna

Daaamn, funderat på att bli bodybuilder? ;D du är snygg! <3

2011-07-07 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0