DE DÄR UNDERBARA SOMMARDAGARNA








Idag har varit en såndär dag som man stoppar ner i lill-minnet och tar fram en mörk höstdag.
började med sovmorgon, sedan ett bra pass på spegelblankt bråvikenvatten och 26 grader och sol. paddling i sporttopp vilket resulterade i en snygg bränna, men vad gör väl det, en dag som denna!?
åkte hem till mormor och blev servad med god och näringsriktig mat, åkte hem och pillade i mitt rum, ändrade och styrde lite. Hoppade på cykeln till stan, köpte röd eltejp som nu berättar för mig var jag ska hålla händerna på min nya paddel. dessutom hittade jag en snygg body, ombloggad sådan till halva reapriset. sjuk tur.
mötte upp evelina på Fräcka och mumsandes på paj kom vi fram till mycket vettiga saker. det är läskigt hur vi klickar så bra. dök till och med upp i lika dana kläder , och trots att vi inte setts på sex veckor, kändes det som om vi aldrig varit ifrån varandra. skönt som tusan.  åkte hem igen , och återsåg en viss anna möller som varit på semester i italien. :')

paddlade ett grymt tröskelpass, och sprang intervaller efter det, efter sista löpintervallen styrde vi stegen amot kanotbryggan och tog ett dopp i varmt vatten och solnedgång. så himla skönt. dusch, catching up och middag. nu sitter jag här. snart är det läggdags, imorgon är en ny dag. med nya möjligheter. can't wait :)



det är aningens tomt på klubben utan dessa filuerer dock!


Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

låter som en miket bra dag!

2011-07-27 @ 23:25:14
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0