GARDEROB

har rensat och tittat egenom min garderob idag. strukit o fixat. är egentligen inget stort mode-fan, men ha nog börjat bli mer och mer under det senaste årer. förut struntade jag i vad jag tog på mig, bara det var bekvämt. men nu tycker jag att det har blivit riktigt roligt med kläder och att shoppa är också ett nyfunnet intresse!
ja, nu är jag ju ingen stor-shoppare och jag handlar helst på rea, men en klar förbättring från mina yngre dar, då jag kunde börja må illa av att vara i en klädaffär. så mycket ogillade jag det, haha.
som sagt, långklänningarna och långkjolarna kommer vara favoriter i sommar. lika så linnen. har köpt ett par linnen med lite mer öppna ryggar, de var assnygga tyckte jag. tubtopp och jeansshorts är också snigggt. och byxdress. och coola t-shirts. och haremsbyxorna. och zebrashortsen. och solglajjorna. mm. fint med sommar.
ett försök till att visa linne..
exakt såhär såg jag ut på studentfirandet.

Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

sniggt

2011-06-19 @ 12:18:09
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0