I LOVE THIS

både gårdagen och början ¨på denna dag har varit superkalasbra. det beror nog mycket på vädret. jag blir glagladglad när det är sol. och när jag får paddla. Det känns bättre och bättre för varje pass och idag kändes det bitvis som jag hade ett otroligt skönt flyt. Glad tjej.
Nu kom jag på att det är massor av plugg att göra. mindre glad tjej.haha .. :)

Spenderade förresten lördagskvällen hemma hos min syster till en början, åt mat och lite så, sen så åkte jag hem till Anna Möllllller vid tjugo i tio, väntade in Emil och sen badade vi i aNNOS jacuzzi tills halv ett. trevligt värre :)))



fin syster

Kommentarer
Postat av: MÖÖÖLLLER

aNNos jacuzzi <33

2011-03-20 @ 21:40:38
URL: http://annaacaroline.blogg.se/
Postat av: Hanna

<333

2011-03-29 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0