TESTVECKA

nu är den fjärde testveckan för denna "offseason" igång.
Vi har testvecka var 6e vecka för att se att träningen går i rätt riktning, pga. att jag fortfarande har lite känningar i min axel, så hoppade jag över chins-testet. Däremot gjorde mina träningskompisar chinstest och jag blir otroligt imponerad över dem för att vara ärlig, fast jag kanske inte visar det så bra. Alla har förbättrat sig precis varje vecka och det är så kul att se att all träning och allt slit faktiskt ger resultat!
Däremot gjorde jag benuppdragstestet och det blev nytt personligt rekord!
imorgon väntar cooper alt. paddelmaskinstest också är det en del styretester kvar, man börjar få lite rutin på testerna ändå, men man blir alltid lite nervös och extra taggad till och inför ett test.
Cajsa upplyste mig även om att Sofia Paldanius skrivit mig och mitt blogginlägg "mina förebilder" på sin hemsida. Jag höll på att tappa andan här hemma, otroligt härtigt och kul !! www.paldanius.se

nu ska jag strax krypa ner i sängen, då jag ska infinna mig hos tandläkaren klockan 07.10 imorgonbitti. tandställning säger jag bara... men bra blir det!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

"fast jag kanske inte visar det så bra"



kloka ord från en avundsjuk människa :)))

2011-03-01 @ 22:53:22
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0