DAMM

Jag har damm i näsan. Jag har damm i ögonen. Jag har damm i munnen. Jag hostar damm. damm. MEEEEEEN. jag har kämpat i fem timmar nu, och jag har slängt två sopsäckar (plus lite till) med bara skit, samt organiserat i mina garderober, plockat ner dockor, gosedjur, barnböcker i mängder och pippi långstrump gardinerna som låg i garderoben till källaren. imorgon kommer det en målare hit och kollar på mitt rum, som har en takhöjd på cirkus 3.5 meter. den gula tapeten med blommig bård som avlöses av blommig tapet ovanför, ska förmodligen bort. ytterligare ett tecken på att jag börjar bli vuxen?
ja, även fast jag inte vill tro det själv. :)







sover i min pippi långstrumptröja för att kompensera upp det lite. samt ser ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0